حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

پنج چاله ی باورنکردنی و ترسناک در دنیا


شاید تا به حال تصاویر بسیاری
در مورد رانش و فرونشینی های زمین دیده باشید اما داستان و علت واقعی آن را ندانید؛ پدیده ای که گاهاً با چاله های عظیمی هم راه گردیده و فضای اطراف خود را دگرگون می سازد. این گودال ها می توانند کوچک باشند، اما گاهی گسترش یافته و به چاه های وحشتناکی تبدیل می شوند که نزدیک شدن به آن ها شجاعت بسیاری می خواهد. به عنوان مثال

سان دیگو

در سال ١۹۹۸ (م) در منطقه ی "سان دیگوی" آمریکا طوفان شدیدی رخ داد که فاجعه ی عظیمی را رقم زد. در این حادثه دو روز متوالی باران بارید و سیل در خیابان ها جاری شد. در ادامه ناگهان بخشی از جاده ی منتهی به شهر دهان باز کرد و چاله ای پدیدار گشت که با ۲۴۳ متر طول و ۲١ متر عمق راه تردد مردم را بست و باعث وحشت آنان گردید.

گواتمالا

در واقعه ی مشابهی که در سال ۲٠١٠ (م) در شهر "آگاتای" گواتمالا به وقوع پیوست، خرابی های زیادی به بار آمد؛ از جمله فرورفتگی بزرگی که در شهر ایجاد شد و ارتفاع آن نزدیک به دو هزار متر می رسید. این گودال عمیق به یک باره ١۵ نفر را در خود کشید و مرگ آنان را باعث شد. وحشت حاصل از این اتفاق تا مدت ها در اذهان مردم باقی ماند و زمینه ی انتشار عکس های آن را فراهم ساخت.

آیداهو

هم چنین در سال ۲٠١۲ (م) هنگامی که مردم درحال عبور از بزرگ راه "آیداهوی" آمریکا بودند ناگهان اتوبان درهم ریخت و گودالی به ارتفاع ١٠٠ متر ظاهر شد. در این حادثه یک خودرو با خانمی که راننده ی آن بود، پس از سقوط در گودال از میان رفت و بزرگ راه به مدت سه هفته تعطیل شد.

گوانگژو

در شهر "گوانگژوی" چین نیز که یکی از مناطق شلوغ این کشور محسوب می شود، در ابتدای سال ۲٠١۳ (م) سانحه ای رخ داد که بر اثر آن یک خانه در منطقه ای قدیمی، در حفره ی ۲٠ متری فرو ریخت ولی تنها یک نفر زخمی شد و آسیب دیگری به مردم نرسید.

دایستا

در منطقه ی مسکونی "دایستا" واقع در تگزاس آمریکا نیز که سال ها دارای یک چاه بزرگ در میانه ی شهر بود، اتفاقی افتاد که درآ ن چاله ی مذکور به طور ناگهانی در سال ۲٠٠۸ (م) گسترش یافت و قطر آن به ۹٠ و عمقش به ۷۶ متر رسید. البته این روی داد باعث مرگ هیچ کس نشد ولی تاسیسات و امکانات بسیاری را از میان برد و خاطره ی بدی را برای مردم به جای گذاشت.

منابع این نوشتار محفوظ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.