حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

١٠ کودک موفق و اعجوبه ی دنیا

 

بچه ها دارای شخصیت جالب و عجیبی هستند به طوری که گاهی اوقات حرکات در خور توجهی از خود نشان می دهند که شاید باورش برای خیلی ها مشکل باشد. در اثنای این دنیای پر مشغله، گاهاً آنان با وجود سن کم، دست به کارهای خارق العاده ای می زنند که باعث تعجب و حیرت همگان می شوند درست مثل ١٠ بچه ای که ما از آنان به عنوان اعجوبه یاد می کنیم. در ادامه، لطفاً مطلب زیر را بخوانید.

١. "کیم اونگ یونگ"، باهوش ترین فرد دنیا

این فوق نابغه کره ای که در سال ١۹۶۲ به دنیا آمده است در حال حاضر باهوش ترین فرد دنیا محسوب می شود. "کیم اونگ یونگ" در چهار سالگی می توانست مطالبی را به زبان های ژاپنی، کره ای، آلمانی و انگلیسی بخواند و در پنج سالگی سخت ترین مسئله های دیفرانسیل و انتگرال را حل کند. بهره هوشی او بالای ۲١٠ می باشد. "کیم" از ٣ تا ۶ سالگی به دانشگاه "هانگ یانگ" می رفت و در ٧ سالگی به "ناسا" دعوت شد. بالاخره او توانست در پانزده سالگی دکترای خود را بگیرد.

۲. "گریگوری اسمیت"، کاندیدای صلح نوبل

"گریگوری اسمیت" که متولد سال ١۹۹٠ می باشد در دو سالگی می توانست کتاب بخواند. او عاشق صلح می باشد و از سنین کم به عنوان حامی و یکی از فعالان حقوق کودک و صلح جهانی به کشورهای مختلف دنیا سفر کرده است. "گریگوری اسمیت" مؤسس سازمان بین المللی دفاع از جوانان می باشد که اصول صلح را به کودکان و جوانان سراسر دنیا آموزش می دهد. وی با "بیل کلینتون" و "میخائیل گورباچوف" مذاکره داشته و در مقابل سازمان ملل سخنرانی نموده است. "گریگوری" در ١۲ سالگی کاندیدای اخذ جایزه صلح نوبل شد.

۳. "اکریت جاسوال"، جراح هفت ساله

"اکریت جاسوال" نوجوان، باهوش ترین فرد هندی به شمار می رود که در سال ۲٠٠٠ و در هفت سالگی اولین موفقیت پزشکی خود را به دست آورد. در این جراحی، دختر هشت ساله ای که پول کافی برای رفتن به بیمارستان نداشت دچار سانحه ی سوختگی شد به طوری که دستش در اثر سوختگی به شکل مشت، جمع گشته بود. در آن زمان "اکریت" هیچ تجربه ای در پزشکی نداشت، ولی با انجام عمل جراحی بر روی دست دختر، او دیگر می توانست انگشتان خود را باز و بسته کند. "اکریت جاسوال" به مطالعات پزشکی خود ادامه داد و در دوازده سالگی دارویی برای درمان سرطان ساخت. او هم اکنون کوچک ترین دانشجوی دانشکده پزشکی هند می باشد.

۴. "کلئوپاترا استراتان"، خواننده سه ساله

"کلئوپاترا "در اکتبر سال ۲٠٠۲ در مولداوی به دنیا آمد. او که پدر نیز یک خواننده است، کوچک ترین خواننده پر درآمد دنیا به حساب می آید. "کلئوپاترا" در سال ۲٠٠۶ آلبوم "در ٣ سالگی" را روانه بازار کرد.

۵. "آلیتا آندره"، نقاش ۲ ساله

آن هنگام که نقاشی ملبورن استرالیا، نقاشی های "آلیتا"ی هنرمند دو ساله را دید، آن قدر از آن خوشش آمد که آن ها را در یک نمایشگاه به معرض نمایش گذاشت. این نمایشگاه با استقبال گرم تماشاچیان مواجه شد به گونه ای که همگان می خواستند خالق آن آثار را ببینند. در آن زمان بود که همه دریافتند، نقاش اصلی آن تابلوها "آلیتا آندره" دختری ۲۲ ماهه هنرمند است.

۶. "آرون کریپکه"، در دوران دبیرستان استاد هاروارد شد.

"سائول "که یک نابغه ی به تمام معناست در سال ١۹۴٠ در نیویورک به دنیا آمد. او در چهار سالگی جبر را کشف کرد و در پایان دوره ابتدایی هندسه، حساب و فلسفه را به پایان رساند. در نوجوانی یک سری مقاله هایی را به نگارش درآورد که همه اصول منطق کیفی بودند. او می گوید: "مادرم گفت باید اول دبیرستان را تمام کنم و بعد به دانشگاه بروم". بالاخره، بعد از دبیرستان، "سائول" استاد هاروارد شد و اکنون بزرگ ترین فیلسوف زنده دنیا می باشد.

۷. "مایکل کرنی"، لیسانسیه ده ساله و میلیونر تلویزیونی

"مایکل کرنی" ۲۴ ساله، در ده سالگی مدرک لیسانس خود را گرفت؛ او در سال ۲٠٠٨ در مسابقه "چه کسی می خواهد میلیونر شود؟" شرکت کرد و برنده یک میلیون دلار جایزه شد. او رکورد دار دانشگاه در ١٧ سالگی است.

۸. "الینا اسمیت"، مشاور رادیویی ٧ ساله

ایستگاه رادیو در پاسخ به زن شنونده ای که از کار بی کار و افسرده شده بود، گفت: "عزیزم فقط باید با دوستانت به ورزش بولینگ بروی و روزی یک لیوان شیر بنوشی." توصیه "الینا" آن قدر برای شنوندگان جالب بود که این ایستگاه رادیویی بر این شد تا هفته ای یک ساعت از وقت خود را به او، به عنوان سنگ صبور اختصاص دهد. "الینا" مشاوره های مختلفی "از به هم خوردن نامزدی" گرفته تا "از بین بردن بوی بد عرق" به شنوندگان می دهد. در این بین وقتی یک نفر برای او نوشت که: "چطور می تواند شوهر پیدا کند؟" "الینا" پاسخ داد: "به خودت برس ولی زیاد آرایش نکن." و وقتی شنونده دیگری پرسید: "چه کار کند تا نامزدش به سوی او باز گردد؟"، گفت: "این مرد ارزش دل شکسته شدن را ندارد. زندگی آن قدر کوتاه است که نباید به خاطر یک مرد آن را خراب کرد".

٩. "فابیانو لوییجی کاروانا"، اعجوبه شطرنج

"فابیانو" نوجوان ١۶ ساله ایتالیایی است که در ١۴ سالگی استاد بزرگ شطرنج شد. او بهترین شطرنج باز زیر هجده سال در سراسر دنیا می باشد.

١٠" .ویلی موسکونی"، آقای بیلیارد در ۶ سالگی

"موسکونی" از کودکی در رشته ی بیلیارد مهارت داشت؛ زمانی که پدرش به نبوغش پی برد او را در مسابقات بزرگ شرکت داد.

.منابع این نوشتار محفوظ است


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.