حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

...◙ حوادث تولیدات جالب و عجیب (٢)

آیینه ی عجیب و غریب منگوله ای

اگر به گالری بیت فرم در نیویورک بروید، اشیاء جالب و عجیبی میبینید که تاکنون با آن رو به رو نشده‌اید! یکی از این آثار آینه ی منگولهای Pom Pom Mirror نام دارد که توسط دانیل روزین Daniel Rozin ساخته شده است. این شی دیدنی با منگوله‌ های پشمی، سایه‌ روشنی از تصویر شما ایجاد می‌ کند که شاید تا قبل از آن هرگز فکر نمیکردید که روزی چهره ی خودتان را این گونه ببینید! این آیینه عجیب ۹٢٨ منگوله ی پشمی سیاهو سفید دارد که در کنار هم قرار گرفته اند و توسط ۴٦۴ موتور حرکت میکنند. وقتی بافته‌ های سفید جلو می‌ آیند، پشمینههای سیاه در پشت آن‌ پنهان شده و بخش سفید تصویر را شکل می دهند ولی با جلو آمدن منگوله‌ های سیاه قسمت تیره ی اشیاء پدیدار میگردد. این دستگاه می تواند حالات مختلفی را توسط منگولههایش نمایش دهد و برای نشان دادن تصویر شخص ازKinect  استفادهکند. کینکت نام وسیله ای ست که منجر به استفاده از بازیهای رایانهای بدون استفاده از هیچ گونه کنترل گری میشود.

دانیل روزین  Daniel Rozinآیینه‌ های دیگری نیز ساخته که از چنین مکانیزمی برای نشان دادن تصاویر استفاده می‌ کنند. از جمله آینه ای که بزرگترین اثر هنری این نمایشگاه به شمار می آید و چهره ی شخص را با چرخاندن پنگوئن‌ های عروسکی به نمایش می‌ گذارد!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

تولید شکلاتی با استفاده از گوشت گاو

مصطفی فاروق از تکنولوژیست‌های ارشد محصولات غذایی، سعی داشت تا جهت تولید شکلاتی از گوشت با همکاری یکی از شرکت‌ های تهیه کننده شکلات به این کار مبادرت ورزد.

به گفته ی وی، این ایده ی متفاوت به طرز ناگهانی به ذهنش خطور کرده و زمانی که به چگونگی بالا بردن ارزش افزوده گوشت می اندیشیده است به یاد شکلات می افتد و بنابراین تلاش می نماید تا از گوشت برای تهیه آن بهره ببرد.

این محصول برای افرادی که می‌ خواهند هم پروتئین لازم به بدنشان برسانند و هم به دنبال سرو دسر خوش مزه‌ و متفاوت هستند، مناسب می باشد.

-----------------------------------------------------------------------------------------------