حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

...◙ حوادث رکوردهای گینس (۱)

رکوردهای جالب گینس

جوان ترین زن با ریش کامل، درازترین گربه و یک شتر بیکوهان با رکورد بیش ترین پرش ارتفاع، عجیبترین مواردی هستند که به تازگی وارد رکوردهای جهانی گینس شده‌اند.

۱. بر این اساس، خانم "هارنام کور" با ۲۴ سال و ۲۸۲ روز سن از اهالی برکشایر انگلیس با بیش از ۱۵ سانتی متر ریش، جوان ترین دختری می باشد که به طور کامل ریش دارد که از علل رشد بیش از حد ریش وی، می توان به مشکلات هورمونی اشاره کرد. او اولین دختر ریش دار است که در فرش قرمز هفته مد لندن راه رفت.

۲. "کلسی گیل"، مالک بزرگ ترین گربه‌ از نژاد "مین کون" بزرگ ترین نژاد گربه خانگی به نام "لودو" با طول ۱۱۸ سانتی متر می باشد که توانسته رکورد بزرگ ترین گربه خانگی گینس را از آن ِ خود نماید. "گیل"، گربه‌ خود را با ویژگی های آرام و عاشق خواب خوب معرفی می‌ کند.

۳. "کاسپا"، شتر بی‌کوهان ۹ ساله‌ای است که در مزرعه‌ای در شمال ولز زندگی میکند و میتواند از حصاری به ارتفاع یک متر و ۱۳ سانتی متر به راحتی بپرد.

۴. "جوزف تودلینگ"، بدل کار ۳۶ ساله اتریشی نیز بدن خود را به مدت ۵ دقیقه و ۴۱ ثانیه بدون اکسیژن به آتش کشید و موفق شد رکورد پیشین جهانی را ۱۶ ثانیه بهبود بخشد و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت نماید. جالب آن که تمامی بدن این بدل کار سوخت ولی او برای در امان ماندن صورتش از آتش، از ژل ضد حریق استفاده کرده بود.   

۵. "لیزی"، بزرگ ترین سگ خانگی جهان با بیش از ۹۶ سانتی متر قد در رکوردهای گینس به ثبت جهانی رسیده است.

-----------------------------------------------------------------------------------------------