حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

زندگی ۴۲ ساله ی گلوله ای درون سر یک زن ۶۵ ساله!

 

رسانه‌های چینی اعلام کردند که پزشکان بیمارستان "چونگ گینگ" در جنوب‌ غرب این کشور پس از یک جراحی موفق آمیز توانستند گلوله ای ۲/۵ سانتی متری را از داخل سر یک زن بیرون آورند که به مدت چند دهه در آن مکان قرار داشت.

این در حالی ست که خانم "هی ونینگ" ۶۵ ساله، در مصاحبه‌ ای با رسانه‌های دولتی چین چنین بیان نمود که: من در این مدت ۴۲ سال هیچ احساس دردی نداشتم. تنها یک روز که برای صرف غذا دچار سردرد گشتم، برای رفع مشکل به پزشک مراجعه نمودم و آن‌ها با عکس برداری های مربوطه متوجه وجود یک شی خارجی درون غشای بیرونی مغزم شدند. احتمال می‌ دهم، این گلوله از اسلحه یک شورشی یا مأمور پلیس حین درگیری‌های مسلحانهای که در انقلاب فرهنگی بین سال‌های ۱۹۶۶- ۱۹۷۶ میلادی در کشور روی داد، شلیک شده و وارد سر من گشته است. در همان سال به پزشک مراجعه کردم و آن‌ها گفتند تنها یک زخم کوچکی ست و نیاز به عکس برداری ندارد. با این اوصاف، هم اکنون بسیار خوشحالم که طی این چهار دهه زنده مانده‌ام و از شر این گلوله کوچک داخل مغزم خلاص شدم.

پیش از این نیز یک مادر بزرگ ۷۷ ساله ی چینی که گلوله ای از نظامیان ژاپنی در طول جنگ جهانی دوم، در مغز او فرو رفته بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. گلوله ی مذکور و متعاقباً درد همراه با آن، از ۱۳ سالگی در سر وی محفوظ نگاه داشته شده تا این که بالاخره پس از عمل موفقیت آمیز توانست از شر آن رهایی یابد.

 


منابع این نوشتار محفوظ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.