حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

بخشش مهریه ١٠٠٠ سکه ای


مردی ۲۲ ساله در دادگاه شهید محلاتی درخواست طلاق کرد و با این کار زن ١۹ ساله اش نیز مهریه هزار سکه‌ای خود را مطالبه نمود. این مرد با بیان این که از ول خرجی‌ و خوش گذرانی های همسرش خسته شده است، اظهار داشت: که ۶ ماه بیش تر از زندگی مشترک مان نمی‌ گذرد ولی همسرم هر روز مشکلی جدید برایم ایجاد می کند. رفتار‌هایش طوری است که همه اقوام از ما بری گشته اند. او هر هفته در روز پنج‌ شنبه و جمعه با دوستانش به تفریح می‌ رود و مرا نادیده می‌ گیرد و انتظار دارد که از او سوال هم نپرسم. وی با بیان این که همسرش تک‌ فرزند است و هنوز فرزندی نیاورده عنوان کرد :نمی‌توانم رفتارهای او را تغییر دهم؛ روز اول پدر زنم همه این موارد را به من گفت ولی فکر کردم که می‌توانم این نگرش را تغییر دهم. در همین حال زن جوان که در دادگاه حضور داشت در مقام دفاع از خود بر آمد و اذعان کرد: شوهرم به دلیل این که من بیش از او به خودم رسیدگی می کنم قصد جدایی دارد، ولی در این صورت من هم مهریه ی هزار سکه‌ای خود را می خواهم درست است که من برای رفع خستگی و ناراحتی های روزمره بعضی از اوقات با دوستانم به تفریح می روم اما از شوهرم می‌خواهم که از درخواست طلاق خود صرف نظر کند. در جواب این سخن مرد بار دیگر در برابر قاضی ایستاد و گفت: مهریه ی همسرم را نمی پردازم ولی از او می‌خواهم که اگر به زندگی مشترک مان علاقه‌ مند است، مهریه‌اش را ببخشد و وقت بیشتری را در کنارم بگذارند. دقایقی بعد زن جوان تمام مهریه‌ هزار سکه‌ای خود را بخشید و گفت از شوهرم می‌ خواهم بیش تر مرا درک کند و در عوض من هم به خاطر او سعی خواهم کرد تا از تفریحاتم بکاهم. با این اوصاف و بعد از اتمام جلسه این زن و مرد بار دیگر به زندگی مشترک خود باز گشتند.

 

 

منابع این نوشتار محفوظ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.