حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

نجات یافته های کامیونی


تصادفات جاده ای تلفات زیادی دارند و در این میان برخوردهای کامیونی از همه خطرناک ترند!! البته همیشه هم این طور نیست، چرا که گاهی اوقات خود وسایل نجات بخش می شوند و یا آن که رانندگان با خوش شانسی، از مرگ می گریزند. به عنوان مثال در آوریل سال ۲۰۰۸ (م) یک راننده چینی با کامیون باربری خود فقط یک قدم تا مرگ فاصله داشت، اما از آن جا که تقدیر، سرنوشتی دیگر را برای او رقم زده بود با کمک نیروهای امدادی از مرگ گریخت. این کامیون که در حدود ۴۰ تن ذغال سنگ را حمل می کرد، در یکی از جاده های جنوبی کشور چین ترمزش برید و بر سر یکی از پیچ های جاده متوقف شد. راننده مذکور که در لبه ی یک پرت گاه ۱۲۲ متری قرار گرفته بود هیچ حرکتی انجام نداد تا در نهایت با رسیدن نیروهای امدادی چند ساعت بعد نجات یافت.

در حادثه ای دیگر که باز یک راننده شرقی آن را رقم زد کامیونی با تریلر مخصوصش بر روی پل چنگ دوی چین در حال حرکت بود که به علت سرعت زیاد بـر سر یکی از پیچ های تند از مسیر خارج شد و با گارد ریل کناری برخورد کرد. پس از شکسته شدن گارد ریل چیزی نمانده بود که این کامیون از ارتفاع ۱۰۰ فوتی به پایین پرتاب شود، اما ناگهان تریلر از کابین جدا گردیده و به پایین افتاد ولی اتاق راننده بر لبه پرت گاه ایستاد. پس از این اتفاق نیروهای امدادی کامیون را با چرثقیل از روی پل کنار بردند و راننده هم با کمی جراحات سطحی از کابین خارج شد.

در رخ دادی مشابه دیگر هم مردی ۳۲ ساله، به نام یولین از اهالی چین به طور معجزه آسایی از کام مرگ گریخت. او در یکی از روزهای پاییز سال ۲۰۱۲ (م)، مینی بوسش را روشن کرد تا به سر کارش برود ولی در هنگام حرکت وقتی به یک منطقه ی کوهستانی رسید ناگهان از روی گل و لای جاده لغزید و کنترل مینی بوس از دستش خارج شد. او هر چه تلاش کرد نتوانست اتومبیلش را کنترل کند و در نتیجه از لبه ی جاده به پایین پرتاب گردید. مینی بوس مذکور با سرعت در حال سقوط بود و یولین دیگر شانسی برای زنده ماندن نداشت، ولی به ناگاه صدای وحشتناکی توجه راننده را به خود جلب کرد، بله مینی بوس قبل از برخورد با ته دره با کامیونی که در جاده پائینی حرکت می کرد، برخورد نمود و در فاصله یک متری لبه جاده و بین صخره ها متوقف شد. با این اتفاق راننده چینی بعد از توقف ماشین، صحیح و سالم از پنجره خارج و به آغوش زندگی بازگشت.



منابع این نوشتار محفوظ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.